SBD SEVER hledá pracovníka na pozici referent správy pohledávek / vedoucí zákaznického centra 

31.08.2021

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru
  • dobrá orientace v problematice právního vymáhání pohledávek
  • pečlivost, spolehlivost a samostatnost při jednání s dlužníky a při soudních jednáních o dlužné nájemné
  • Práci na PC na výborné úrovni
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Vynikající komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • Empatický přístup při jednání s klienty
  • Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • Práci na HPP v příjemném kolektivu
  • Odpovídající platové podmínky
  • Zaměstnanecké výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou a další benefity
  • Teambuildingové akce
  • Administrativní práce v moderní budově v centru Liberce
  • Dobré zázemí rozvíjející se společnosti s dlouholetou tradicí

Nástup ihned nebo po domluvě.

V případě zájmu o pracovní pozici doručte strukturovaný životopis nejpozději do 15.9.2021 na adresu:

Stavební bytové družstvo Sever, Bažantí 1415/3, 460 31 Liberec

nebo na e-mail:

slavikova@sbdsever.cz

Zavolejte nám
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace
Login